Samodzielna reklama firmy w internecie wymaga od nas pozyskania sporej ilości informacji na temat dostępnych rozwiązań. Ważne jest to, aby dobrać właściwe narzędzia, które pozwolą nam osiągnąć zamierzone cele. Pierwszym krokiem jest oczywiście określenie tego, co chcemy osiągnąć. Dzięki temu będziemy mogli przekonać się, ile czasu potrzebowaliśmy, a także, jakie metody okazały się najlepsze. Warto analizować efektywność podejmowanych działań.

Link building
Nie każdy wie, na czym polega linkowanie. Z pewnością nie chodzi o to, aby wstawiać odnośniki wszędzie, gdzie jest to możliwe. Było to powszechnie spotykane kilkanaście lat temu, jednak w dzisiejszych czasach ta metoda kompletnie się nie sprawdzi. Odnośniki do naszej strony muszą znajdować się witrynach godnych zaufania. Zadbajmy o dobry hosting, a także certyfikaty bezpieczeństwa. Inną metodą promocji są wizytówki w bazach firm. One również przekierowują odbiorcę na naszą stronę www.

Mailing
Mogłoby się wydawać, że reklamy mailowe przestały być skuteczne. Oczywiście nie jest to prawdą. Dotyczy to jednak starannie tworzonych baz kontaktów. Adresy możemy pozyskać poprzez Newsletter, czy też formularz zamieszczony na witrynie.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów